http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro
http://coltisorderai.blogspot.ro

BANNERE


EnterClick Toate retetele sunt pe Petitchef autor prezent pe gatesteinteligent Recensamantul Bloggerilor Reprezint Dobrogea in recensamantul Bloggerilor
Icoana brodata cu margele
Retete de mancaruri. Retete culinare.
...... ... Fericiti cei Prigoniti
... http://coltisorderai.blogspot.ro

miercuri, mai 26, 2010

Sa traim cu speranta,cu credinta ca vom deveni mai buni si mai corecti unul cu celalalt- Sf.Nectarie face intr-adevar minuni fata de altul...

Dupa cum am mai  scris , din cea  de a doua zi de Paste, viata mea a luat-o din nou pe un drum anevoios si parca fara scapare.De atunci traversez cea mai grea si cea mai trista perioada a vietii mele ,nu-mi vine sa cred ca a putut sa mi se intample aceste lucruri,dar credinta in Dumnezeu ma face sa sper din tot sufletul si cu toata fiinta mea ca aceasta situatie o sa se indrepte.

Intr-o zi veneam de la spital  si ca de obicei  fiind in drumul meu m-am oprit la Biserica
„Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril "cunoscuta si sub numele  de Capela Militara din Constanta,unde l-am intalnit chiar pe Parintele paroh Morlova Nicusor. Acesta m-a ascultat,m-a incurajat ,mi-a dat binecuvantarea , iar la sfarsit m-a intrebat daca am incercat sa ma rog  si la Sf.Nectarie.Cu toata rusinea care  m-a cuprins in acel moment a trebuit sa-i marturisesc parintelui ca nu m-am rugat la Sf Nectarie niciodata si in plus nici macar nu stiam de existenta acestui sfant…


Dupa aceasta marturisire parintele mi-a spus cu multa blandete ca nu am de ce sa ma rusinez,ca niciodata nu este tarziu sa ne indreptam cu adevarat spre credinta,spre rugaciunile adevarate spuse din suflet  si timp indelungat ,cu suflet zdrobit,cu mintea concentrata si nu cu vorbarie goala. M-a sfatuit sa ma rog continuu la Sf.Nectarie. Asa am aflat ca Sf.Nectarie Taumaturgul este unul dintre cei mai  iubiti si mai cautati sfanti. Pe langa faptul ca este un sfant contemporan,un sfant al secolului nostru (01 octombrie 1846  - 09 noimenbrie 1920),el atrage indeosebi prin multimea minunilor savarsite,atat in timpul vietii sale,cat si dupa adormirea sa intru Domnul.Canonizarea sa ca sfant al Bisericii Ortodoxe a avut loc in anul 1961 si este praznuit la data de 9 noiembrie,ziua adormirii sale.

Foarte multi credinciosi  care s-au inchinat la Sfintele Sale Moaste aflate la Manastirea Sfanta Treime din Eghina au plecat vindecati sufleteste si trupeste  ,iar prezenta Sf.Nectarie este adanc simtita  tot timpul  de cei aflati in impas de suferinta sau de boala…
Sf.Nectarie a vrut ca  dupa adormirea sa , fiecare biserica  care s-a construit in cinstea sa sa aiba cate o particica din sfintele moaste spre inchinare ...Acest lucru s-a intamplat abia dupa aproape douazeci de ani de la adormirea sa,pronia divina a permis desfacerea trupului  si  indeplinirea dorintei Sf. Nectarie.

 Parintele  Nicusor Morlova mi-a daruit o carte scrisa chiar de dansul despre viata si minunile savarsite de Sf.Nectarie.

Am citit aceasta carte si mi-am pus speranta ca Sf.Nectarie isi va intoarce fata spre mine si familia mea deoarece avem mare nevoie de ajutor in aceasta perioada.

Afland ca in Bucuresti la Manastirea Radu Voda se gasesc o parte din Moastele Sf.Nectarie  l-am trimis pe sotul meu sa se roage  pentru familia noastra,pentru iertarea pacatelor stiute si nestiute,sa primim mila si tot ajutorul, toata minunea pe care o poate savarsi pentru  familia noastra…

Din cauza stresului acumulat in ultima perioada,sanatatea mea s-a deteriorat si mai mult,iar boala a revenit...a intrat in evolutie...
Probleme la inima aparute in cursul zilei de ieri ,durerile puternice de cap cauzate edemului cerebral format din cauza citostaticelor , afectarea cutanata  aparuta peste noapte m-au trimis astazi din nou la spital...Mi-au recoltat o serie de analize si investigatii ,urmand ca maine dimineata sa ma prezint la spital sa vedem rezultatele si sa discutam despre tratament...
Dupa cum se stie,bolile autoimune sunt cele mai grele boli dupa cancer si leucemie...Cu toate acestea cancerul si leucemia numai sunt la ora actuala boli
mortale daca sunt tratate in faza incipienta si daca exista o situatie materiala buna...Insa pentru bolile autoimune nu s-a gasit inca un tratament miraculos pentru vindecare...
In America au reusit sa descopere un nou medicament Benlysta,se spune ca de 50 de ani se lucreaza la acesta...O fi el un medicament revolutionar,dar se pare ca de la acesta ar intra in remisiune doar Lupusul...Astept cu nerabdare aparitia pe piata,poate pana la urma o fi recomandat si pentru celelalte boli autoimune,de colagen.

Pana atunci,trec prin necazurile vietii ,imi duc karma,destinul asa cum sunt scrise,ma rog la bunul Dumnezeu sa-mi dea putere sa lupt pana in ultima secunda cu toate ca in ultima perioada m-am gandit daca cumva mai am de ce si pentru ce sa lupt.Necazurile ,gandurile,lacrimile si durerile nu-mi dau pace. Totusi am puterea de a-i multumi lui Dumnezeu ca mi-a daruit in aceasta viata multe lucruri bune,frumoase si persoane dragi mie...


Rugaciune catre Sf. Nectarie


O, preasfinte si intru tot laudate, mare facatorule de minuni Nectarie, primeste aceasta putina rugaciune de la noi, nevrednicii robi, caci catre tine, ca de la un adevarat izvor de tamaduiri si grabnic folositor si ajutator preaminunat scapand, si catre sfant chipul icoanei tale privind, cu lacrimi fierbinti ne rugam tie: Vezi, sfinte, durerile noastre, vezi saracia si ticalosia noastra. Vezi ranile sufletelor si ale trupurilor noastre. Rugamu-ne tie, Nectarie Sfinte, sarguieste de ne ajuta cu neincetatele si sfintele tale rugaciuni, si ne sprijineste pe noi, robii tai. Ia aminte la suspinele noastre si nu trece cu vederea pre noi, ticalosii si scarbitii, ca stim, sfinte al lui Dumnezeu, ca de ai si patimit grele prigoniri pentru dragostea lui Hristos, dar prin ele ai aflat dar de la Dumnezeu si astazi luminat vietuiesti intru împaratia cea gatita sfintilor, fiindca ne-am incredintat ca si dupa mutarea ta din viata aceasta trecatoare, cine a nazuit la ajutorul tau si cu credinta ti s-a rugat, nu a ramas neajutat. Ca cine te-a chemat pe tine, de minuni facatorule, si l-ai trecut cu vederea? Sau cui, intru dureri fiind, si spre ajutorul tau alergând, nu i-ai usurat suferinta?

Minunile si ajutorul tau ne-au facut si pe noi, ticalosii si scarbitii, sa te chemam intru ajutor. Auzit-am ca trupul tau a ramas neputrezit, pentru a intari in noi credinta in inviere. Auzit-am si ca din dragoste pentru norodul credincios, mai apoi L-ai rugat pe Dumnezeu ca binecuvantarea sfintelor tale moaste sa se raspandeasca in toata lumea. Stim, o, alesule ierarhe, de multimea tamaduirilor pe care le-ai savarsit, nou doctor fara de arginti aratandu-te. Nu cunoastem nici suferinta si nici durere, pe care sa nu le poti alina. Nu cunoastem nici o boala careia tu sa nu ii poti aduce tamaduire, daca tamaduirea este spre mântuirea celor ce se roaga tie. Dar mai mult decat atat, nu numai ca ai tamaduit boli despre care doctorii ziceau ca nu pot fi tamaduite, ci si pe multi bolnavi i-ai ajutat a se intari in credinta si in rabdare, si sa ia plata de la Dumnezeu pentru osteneala lor. Si acestia, fara sa primeasca tamaduirea trupeasca, au primit tamaduirea sufleteasca si i-au multumit Domnului ca prin ghimpele bolii au fost adusi de la iubirea acestei lumi la iubirea celor sfinte, de la calea cea larga a patimilor la calea cea ingusta a mantuirii.

Aceste minuni ale tale, sfinte, ne-au facut si pe noi a crede ca la orice facere de bine esti gata ajutator si grabnic folositor si sprijin minunat. Drept aceea, suntem incredintati ca pe tot cela ce alearga la tine, cerand cu credinta ajutor, nu-l treci cu vederea. Pentru aceasta si noi credem ca si acum acelasi esti, sfinte, precum atunci cand i-ai ajutat pe cei care au alergat la tine. Slaba este credinta noastra, dar fiind scarbiti si pagubiti, la tine alergam cu credinta si cu lacrimi. Ingenunchind, rugamu-ne tie, Sfinte Ierarhe Nectarie, sa te rogi pentru noi lui Hristos Fiul lui Dumnezeu, Cela ce n-a trecut cu vederea rugaciunile tale cele jertfelnice, ci te-a ascultat si te-a intarit si te-a primit in cerestile locasuri.

Catre Acela roaga-te, ca sa fim si noi ajutati si miluiti pentru rugaciunile tale, si din pagube si necazuri izbaviti, ca sa laudam si sa binecuvântam si sa slavim intru tot laudatul si prea puternicul nume al Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin

Niciun comentariu: