http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro
http://coltisorderai.blogspot.ro

BANNERE


EnterClick Toate retetele sunt pe Petitchef autor prezent pe gatesteinteligent Recensamantul Bloggerilor Reprezint Dobrogea in recensamantul Bloggerilor
Icoana brodata cu margele
Retete de mancaruri. Retete culinare.
...... ... Fericiti cei Prigoniti
... http://coltisorderai.blogspot.ro

joi, ianuarie 06, 2011

Puterea si binecuvantarea rugaciunii...




Dintre cei 5 ani de cand sunt bolnava,cel care tocmai s-a incheiat   doar cu cateva zile in urma a fost pe departe cel mai greu. Am avut multe incercari ,multe cutremure pe plan personal,dar totodata am primit cea mai mare binecuvantare : o a doua viata   ... Eram credincioasa,dar ca orice om la un moment dat am inceput sa am scapari. Munca multa,timp putin,iar apoi sa-l invinovatesc pe Domnul de absolut toate relele care mi se intamplau,inclusiv de imbolnavirea mea.
Va vine sa credeti sau nu, in luna februarie era sa mor si am stat prin spitale pana in luna iulie,dar Dumnezeu cred ca m-a salvat cu un singur scop...sa-mi intorc fata spre El definitiv,sa cred in pocainta,in mantuire si in puterea rugaciunii... Ii multumesc pentru aceasta binecuvantare ...


Am invatat ca totul se bazeaza pe credinta adevarata,cea care muta muntii din loc,am aflat ce inseamna sa te rogi cu adevarat si fara pic de indoiala,de regrete,dar in primul rand am invatat ca rugaciunea adevarata se face in Casa Domnului si anume in biserica...Cat nu eram internata si indiferent cat  mi-a fost de greu, de rau ... Dumnezeu ,Iisus Hristos, Maicuta Domnului,Arhanghelii Mihail si Gavriil si toti Sfintii m-au  ajutat ,mi-au intins o mana binecuvantata si astfel am inceput usor,usor  sa ajung si sa particip la slujba de Utrenie si Sfanta Liturghie sau Sfantul Mazlu...


 M-au ajutat enorm invataturile,canoanele,rugaciunile primite din partea  duhovnicului meu Parintele Ciprian. Este un preot cu un har deosebit ,emana o pace spirituala de care toti avem nevoie ,ne invata sa fim buni si blanzi,sa invatam sa ne  iubim si sa ne ajutam aproapele si care prin puterea credintei sale reuseste sa indrepte pasii multor credinciosi catre Dumnezeu.Generozitatea de care da dovada te provoaca,te obliga sa devii la fel. De cate ori a avut ocazia mi-a spus :"Credinta,increderea si rugaciunea te vor salva si te vor ajuta pe mai departe,iar nadejdea e la Bunul Dumnezeu care le stie si le vede pe toate."


Pe langa duhovnicul meu m-au sustinut duhovniceste si prin rugaciune  ceilalti preoti din Parohia Nasterea Sfantului Ioan Botezatorul Constanta si anume parintele Mircea,parintele Cristian,parintele Georgel,preotii din Parohia Izvorul Tamaduirii Constanta,parintele Arsenie Papacioc de la Manastirea Techirghiol ,maicutele de la Manastirile Varatec si Techirghiol si am ajuns chiar  la moastele Sfantului Nectarie de la Manastirea Radu Voda Bucuresti .


Va spun cu mana pe inima ca din  iulie - august  bolile mele au inceput sa intre putin cate putin  intr-o perioada de remisie...Este o adevarata minune ceea ce  mi s-a intamplat  dupa cinci ani de stat prin spitale, de tratamente grele si chinuitoare, citostatice ,chin,durere ...


Dar, minunea nu se opreste aici... In sfarsit dupa  cinci ani am reusit sa plecam o saptamana in concediu la maicutele noastre dragi de la Manastirea Varatec si pot spune ca a fost o binecuvantare din toate punctele de vedere... Rugaciune,detasare de problemele cotidiene,aer curat, relaxare, colinde si traditii monahale ortodoxe ... In plus am avut doua zile cu ninsoare si zapada din abundenta...Manastirea este locul cel mai potrivit pentru meditatie, deoarece aici totul vorbeste despre credinta, liniste,iubire,pace. Am lasat linistea manastirii sa ma inunde,sa ma hraneasca duhovniceste si astfel am putut observa si simti  lucruri nemaiobservate si nemaisimtite pana in acele momente,  simtind ca am capatat mai multa putere de a lupta mai departe in problemele de zi cu zi.


In Ajunul Craciunului dupa slujba s-au cantat colinde ,iar invitat special a fost dna Maria Salaru ,profesoara de canto popular si cantareata de muzica populara din Bacau inzestrata cu un talent deosebit, o voce calda si un grai minunat.




A venit Mosu  si ne-au colindat maicutele...Am fost invitati la Concertul de colinde sustinut la Staretie la care au participat corul Sfantul Iosif  al  Manastirii Varatec, un cor de teologi si seminaristi din Roman si un cor de muzica bizantina si muzica psaltica din Iasi...A fost un concert de vis,au cantat dumnezeieste , iar la un moment dat parca pluteam si cantam impreuna cu cetele ingerilor...A fost o experienta de neuitat...




Dragii mei prieteni ,incercati sa va apropiati de Dumnezeu si  sa va rugati in permanenta ,nu numai la nevoie si o sa simtiti cu adevarat sprijinul si iubirea divina...Sa va rugati cu credinta si rugile voastre se vor implini.
Rugati-va ca ,Dumnezeu ne scapa de rau si nu-l lasati niciodata din gand ca nici El n-o sa ne lase din mila Lui...

video



video













































Niciun comentariu: