http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro
http://coltisorderai.blogspot.ro

BANNERE


EnterClick Toate retetele sunt pe Petitchef autor prezent pe gatesteinteligent Recensamantul Bloggerilor Reprezint Dobrogea in recensamantul Bloggerilor
Icoana brodata cu margele
Retete de mancaruri. Retete culinare.
...... ... Fericiti cei Prigoniti
... http://coltisorderai.blogspot.ro

vineri, februarie 04, 2011

O TANARA MAMICA ARE NEVOIE DE TOT SPRIJINUL NOSTRU FINANCIAR SI MORAL...HAIDETI SA CITIM IMPREUNA POVESTEA EI CUTREMURATOARE SI SA O AJUTAM !



Mesajul de mai jos este al unei mamici aradence, Ajutati-ne sa o ajutam!


Mesajul Cristinei  este postat  pe forumul Desprecopii.com.
Acelasi mesaj apare si pe forumul www.universulfemeii.ro,unde prietena mea Alina Ranca,administratorul forumului l-a postat cu speranta si incredere...  , iar acum l-am preluat pentru voi ,ca impreuna sa- i readucem zambetul si sa le redam celor doi ingerasi o mamica sanatoasa si puternica ...



Sunt Cristina Rubinstein, pe DC maria_rubi, locuiesc in Arad, am 30 de ani, sunt sotie si mama a doua fetite frumoase.
Dupa 7 luni de dureri cumplite, de nopti nedormite si medicamente luate zi de zi, timp in care am consultat mai multi doctori si am urmat mai multe proceduri de fizioterapie, acupunctura, curenti, am facut un RMN unde mi s-au descoperit doua formatiuni tumorale. Prima imi erodase o coasta si o parte din plamanul drept, cealalta erodase doua vertebre toracale.
Am fost internata o saptamana la Timisoara, doctorilor fiindu-le teama sa ma opereze din cauza anesteziei (trebuia sa fiu intubata si le era frica sa nu imi lezeze si mai mult vertebrele). Dr. Hazm s-a ocupat de mine la Timisoara si nu a fost prea incantat ca am cerut externarea, orgoliul....
Am trimis toate analizele la mai multe clinici din Europa in speranta aflarii unui potential diagnostic. Toti doctorii erau convinsi ca este vorba de tumori maligne si deja ma sfatuiau sa fac chimioterapie si radioterapie. Am trait mai mult de o luna cu gandul ca pot avea cancer si, credeti-ma, este cumplit!
Astfel am ajuns la Szeged unde am facut operatia de toracotomie (mi-au scos formatiunea de pe coasta). Dr. Furak m-a operat. In urma biopsiei s-a stabilit ca o ciuperca- "criptococcus" este responsabila de tot dezastrul acesta. Ce usurare! Orice este bine in loc de cancer.
Una din probleme fiind rezolvata, mai ramanea cea de la vertebre. Asa am ajuns la un doctor neurochirurg tot in Szeged care mi-a spus ca este nevoie de o reconstructie de coloana vertebrala, materialele folosite pentru aceasta se importa din SUA si ca, in Romania nu este nimeni care sa poata face aceasta operatie. Nu exista cale de intoarcere, coloana mea stand sa se prabuseasca si sa lezeze iremediabil maduva.
Daca prima operatie, care a costat aproape 4000 euro, am putut sa o suportam cu sprijinul familiei, acum apelam la bunavointa dumneavoastra, a oamenilor cu suflet bun si curat.
Operatia, care va avea loc pe 9 septembrie, va costa in jur de 7000 euro. Va fi efectuata de Dr. Barzo Pal impreuna cu un alt Prof. Dr. din Budapesta.
In plus, tratamentul pentru exterminarea ciupercii trebuie efectuat pe timp indelungat, iar pe luna costa 1500 ron, gata compensat.



A doua operatie, cea de reconstruire de coloana, am facut-o tot la Szeged, la Clinicile Noi, Dr. Barzo Pal m-a operat si lui si echipei de medici le datorez acum ca traiesc. Initial operatia trebuia sa dureze 5 ore, dar s-a ajuns la 10 din cauza unor probleme aparute pe parcurs. Am pierdut aproape tot sangele, am fost tahicardica cu puls abia perceptibil si m-am trezit in terapie intensiva conectata la nu stiu cate aparate care mai de care cu mai multe beculete, cu tuburi in maini si ace in vene. Cand am revenit in salon, la vizita, dr. mi-a marturisit ca ei nu credeau ca o sa supravietuiesc operatiei.
Am 3 luni de cand am renascut, sunt bine, nu am ramas cu sechele neurologice, pot misca mainile, capul, dar mai am mult de luptat, trebuie sa fac recuperare, exercitii tot timpul si minim 6 luni tratament cu un medicament care, daca nu ar fi inca un om cu suflet mare care mi-l prescrie pe o reteta gratuita, m-ar costa 6800 ron/luna. Boala mea, netratata, este 100% fatala. Datorita tratamentului cu pricina care este foarte toxic, o data la doua saptamani trebuie sa-mi monitorizez functiile hepatica, renala si pancreasul. Iau hepatoprotectoare si beau ceaiuri, incerc sa-mi ridic imunitatea care este foarte scazuta, din care cauza am si ajuns in situatia asta.
V-am descris situatia mea nu lacrimogen, ci intr-un mod realist.
Probabil ca va suna ca un cliseu si ca ati mai auzit asa ceva, dar, crede-ti-ma, cand treci prin astfel de momente si esti atat de aproape de moarte, incepi sa pretuiesti fiecare clipa.
Va multumesc tuturor care mi-ati fost alaturi cu gandul, sufletul si ajutorul material.


Multumesc tuturor celor care pot sa ma ajute facand donatii sau trimitand mesajul meu mai departe!
Multumesc si firmelor care pot sa contribuie cu o donatie prin contract de sponsorizare pe persoana fizica.
Multumesc tuturor!



Conturile in care puteti face donatii:

Titular cont: Rubinstein-Ilisie Maria-Cristina
LEI: RO82INGB0000999902069415 deschis la ING
EURO: RO87INGB0000999902069422 deschis la ING

2 comentarii:

soareacarmen2007 spunea...

Cat de minunat trebuie sa fie aceasta mamica deoarece a reusit sa treaca cu bine peste atatea incercari.Bunul Dumnezeu ne arata ca inca se mai intampla minuni daca avem credinta.Multumesc pentru acest articol!Hai si pe pagina noastra ca sa afli cum incercam sa-i facem pe toti sa se imbrace cu stil.Poti sa participi si tu: http://modapestrada.blogspot.com/2011/02/get-stylish-modern-look-whats-missing.html#links

valentina ionita spunea...

Intr-adevar este foarte curajoasa si va avea parte de tot binele din lume... Multumesc pentru invitatie Carmen...