http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro
http://coltisorderai.blogspot.ro

BANNERE


EnterClick Toate retetele sunt pe Petitchef autor prezent pe gatesteinteligent Recensamantul Bloggerilor Reprezint Dobrogea in recensamantul Bloggerilor
Icoana brodata cu margele
Retete de mancaruri. Retete culinare.
...... ... Fericiti cei Prigoniti
... http://coltisorderai.blogspot.ro

luni, noiembrie 18, 2013

Rugaciuni pentru ajutor la examene - Cei mai mari sfinţi ai Bisericii nu se apucau de învăţat până nu se rugau. Să luăm exemplul sfinţilor şi vom vedea cât de uşor ne va fi să învăţăm şi să trecem şi tezele şi toate examenele şi chiar şi examenele vieţii acesteia care ne-a fost dată ca un timp de agonisire a faptelor bune spre dobândirea vieţii celei veşnice – spre mântuire

Prin acest lucru, dragi copii, cei ce sunteţi „cetăţeni ai raiului” (Efeseni 2, 16) trebuie să ştiţi că fără Dumnezeu nu putem face nimic , chiar nici să învăţăm, nici examenele nu le putem trece fără El!
 Şi într-adevăr aşa şi este, pentru că Însuşi Hristos a zis: „fără de Mine nu veţi putea face nimic!” (Ioan 15, 5).


Rugăciunea părinţilor pentru ajutor copilului la examene

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu cel viu, ajuta-l pe copilul acesta (numele) sa   treaca cu bine aceasta incercare ce ii sta inainte. Cel ce ne-ai cerut sa fim intelepti ca serpii si blanzi ca porumbeii, lumineaza-l pe robul tau (numele) sa invete ceea ce trebuie ca sa fie bine pregatit la examenul care il asteapta. Tu stii ce e bine si ce e rau. In  mainile Tale sunt vietile noastre. Noi, crezand ca este de folos acestui copil sa iasa incununat din aceasta incercare, Te rugam sa arati si de aceasta data puterea ajutorului Tau. Dar sa nu fie dupa voia noastra, Doamne, ci dupa voia Ta cea sfanta, ca Tu il iubesti mai mult decat noi si stii ce-i este cu adevarat de folos.
Doamne, ajuta-l pe robul Tau (numele) sa nu caute gloria lumeasca, ce este degrab trecatoare, ci sa caute vietuirea curata si sfanta, ca sa dobandeasca Imparatia cerurilor. Vietile oamenilor sunt pline de incercari. Ce folos vom avea daca vom castiga bunatatile vre mel nice, de nu le vom dobandi si pe cele vesnice? Ce folos vom avea de ne va lauda lumea aceasta, daca faptele noastre nu sunt bineplacute Tie? Ajuta-ne, Dumnezeule, ca numai la Tine sa cautam implinirea noastra si sa preaslavim in vecii vecilor Numele Tau cel Sfant. Amin.

Rugăciune către Preasfânta Născătoare de Dumnezeu (pentru ajutor la examene)


Preasfântă Stăpână Născătoare de Dumnezeu, Casa pe care Înţelepciunea lui Dumnezeu Sieşi Şi-a zidit-o, Dătătoarea darurilor duhovniceşti, ceea ce de la cele lumeşti la cele mai presus de lume mintea noastră o înalţi şi pe toţi la cunoştinţa Adevărului îi ridici!

Primeşte puţina rugăciune a nevrednicului robului tău, care cu credinţă şi smerenie mă închin în faţa Preacinstitei Tale icoane şi cu umilinţă te rog: Dăruieşte bună sporire minţii mele, luminează-mă cu lumina cunoştinţelor, întăreşte-mi memoria, dă-mi priceperea cuvenită şi pune în gura mea cuvânt spre răspuns bun, ca înstrăinat fiind de deşertăciunea pământească şi slava deşartă să mă înalţ cu mintea şi cu inima spre cele nepieritoare şi veşnice.

Pentru rugăciunile Preasfintei Născătoare de Dumnezeu şi ale Sfinţilor Părinţilor noştri, Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, milueşte-ne pe noi. Amin !


Rugaciune de chemare a Duhului Sfânt

Împarate ceresc, Mângîietorule, Duhul Adevarului, Care pretutindenea esti si toate le împlinesti, Vistierul bunatatilor si Datatorule de Viata, vino si te salasluieste întru noi si ne curateste pe noi de toata întinaciunea si mântuieste, Bunule, sufletele noastre.

Rugaciune catre Prea Sfântul Duh – Dumnezeu a Parintelui Sofronie

O, Duhule Sfinte, Împarate vesnic, Datatorule de viata nestricacioasa, în nesfârsita Ta milostivire pogoara-Ti privirea asupra betesugurilor firii noastre, lumineaza-ne si sfinteste-ne. Lumina cunostintei Tale straluceasca în inimile noastre cele întunecate. Si în vasele de lut ale firii noastre arata puterea Ta cea nebiruita. Amin.

Rugaciune pentru luminarea mintii


Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, lumineaza mintile copiilor nostri cu harul Tau cel datator de viata. Tu, Care dai celor intelepti intelepciunea si celor priceputi priceperea, trimite peste ei Duhul Tau cel Sfant, datatorul intelepciunii, al cunostintei si al intelegerii. Tu i-ai luminat pe alesii Tai in toata vremea. Tu i-ai insuflat pe cei trei mari dascali ai lumii si Ierarhi, Vasile cel Mare, Grigorie de Dumnezeu Cuvantatorul si Ioan Gura de Aur, de s-au aratat vase alese ale sfinteniei, raspandind in lume dreapta credinta. Tu ai luminat-o pe Sfanta Mare Mucenita Ecaterina, si ea a rusinat multimea ritorilor pagani. Tu, Doamne, lumineaza-i si pe copiii nostri (numele), ca sa invete cele bine placute Tie si sa se umple de cunostinta adevarului. Da-le lor stiinta, pricepere, rabdare si chibzuinta. Sa nu primeasca ei cunostinte pierzatoare de suflet, nici sa invete ce e urat lui Dumnezeu.
Fa-i ascultatori fata de dascalii care ii invata cele bune si sarguinciosi in indeplinirea celor ce li s-au randuit. Iar la vremea potrivita, Doamne, ajuta-i sa gaseasca locul in care sa foloseasca cele pe care le-au invatat si sa munceasca spre binele lor si spre folosul aproape lui. Tu ii osandesti pe cei care isi ingroapa talantii si ii binecuvantezi pe cei care ii inmultesc cu pricepere. Randuieste-le Tu, Doamne, Cel ce randuiesti toate spre mantuire, unde sa munceasca, ce sa munceasca si cum sa munceasca. Da-le lor, Doamne, spor in toata lucrarea cea buna si-i intareste in credinta ca sa Te marturiseasca printr-o vietuire curata pana in ultima clipa a vietii lor. Amin.




Rugăciune Maicii Domnului "Sporirea minţii"

Preacurata Născătoare de Dumnezeu, casa pe care Înţelepciunea lui Dumnezeu Sieşi Şi-a zidit-O, dătătoarea darurilor duhovniceşti, ceea ce de la cele lumeşti la cele dinainte de lume mintea noastră o înalţi şi pe toţi la cunoştinţa înţelepciunii îi ridici! Primeşte aceasta cântare de rugăciune de la noi, nevrednicii robii Tăi, care cu credinţă şi cu smerenie ne închinăm în faţa Preacinstitei Tale icoane! Induplecă-L pe Fiul Tău şi Dumnezeul nostru să le dea mai marilor noştri înţelepciune şi putere, judecătorilor dreptate şi necăutare la fata omului, pastorilor înţelepciune duhovniceasca, râvna şi buna paza a sufletelor noastre, învăţătorilor smerita înţelepciune, fiilor ascultare şi nouă tuturor duhul chibzuinţei şi al evlaviei, duhul smereniei şi al blândeţii, duhul curăţiei şi al adevărului. Şi acum, Maica prealăudată, dă-ne bună sporire a mintii, pe cei aflaţi în vrajbă şi în dezbinare împacă-i, uneşte-i şi pune între ei o legătură de iubire nedespărţită, pe cei rătăciţi din nesocotinţa întoarce-i spre lumina adevărului lui Hristos, povăţuieşte-i în frica de Dumnezeu, înfrânarea şi hărnicia, dă-le cuvântul înţelepciunii şi cunoştinţei folositoare de suflet celor ce le cer, luminează-ne cu bucuria cea nepieritoare, Ceea ce eşti mai cinstita decât Heruvimii şi mai slăvită decât Serafimii. Iar noi, văzând faptele minunate şi preachibzuită înţelepciune a lui Dumnezeu în lume şi în viaţa noastră, să ne înstrăinam de deşertăciunea pământească şi de prisositoarele griji lumeşti şi să ne ridicăm minţile şi inimile noastre spre cer, pentru ca, prin ocrotirea şi ajutorul Tău, laudă, mulţumire şi închinare pentru toate să-i aducem Întreit Slăvitului Dumnezeu şi Ziditorul tuturor, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin!



Sf.Marta,ma indrept catre tine plina de incredere cerandu-ti ajutor.Cred cu tarie ca ma vei ajuta si ma vei sprijini cand mi-e greu.Spre a-ti arata recunostinta mea,iti fagaduiesc sa fac cunoscuta si altora aceasta rugaciune.Te rog cu umilinta sa imi aduci alinare in suferintele si necazurile mele.In numele negraitei bucurii care ti-a cuprins inima cand i-ai oferit adapost Mantuitorului lumii in casa ta din Betania,te implor roaga-te pentru noi si familia mea ca sa-l pastram pe Dumnezeu in inimi,astfel incat sa ne invrednicim a primi ajutor in nevoile noastre,mai ales in durerea care ma copleseste acum....../aici se spune dorinta.
Te implor ajutatoarea celor aflati in suferinta,infrange orice greutate precum ai infrant balaurul care zace la picioarele tale.Apoi se spune
1 Tatal nostru
3 Bucura-te Marie,cea plina de har,Domnul este cu tine.Binecuvantata esti tu intre femei si binecuvantat este rodul trupului tau Isus.Sfanta Marie,Maica lui Dumnezeu,roaga-te pentru noi pacatosii,acum si in ceasul mortii noastre.Amin.

Sf.Marta ,roaga-te pentru mine si familia mea.


Rugăciuni la Părintele Arsenie Boca


Prima rugăciune. A Părintelui.

Preot monah Arsenie, trimite-mi duhul tău paşnic şi dă-mi sănătate şi linişte. Depărtează de la casa mea necazurile şi suferinţele, că ai Duh Sfânt.


A doua rugăciune. A Părintelui.

(de la: Război întru Cuvânt)

Doamne Iisuse Hristoase, ajută-mi ca astăzi toată ziua să am grijă să mă lepăd de mine însumi, că cine știe din ce nimicuri mare vrajbă am să fac, și astfel, ținând la mine, Te pierd pe Tine.

Doamne Iisuse Hristoase, ajută-mi ca rugăciunea Prea Sfânt Numelui Tău să-mi lucreze în minte mai repede decât fulgerul pe cer, ca nici umbra gândurilor rele să nu mă întunece, că, iată, mint în tot ceasul.

Doamne, Cela ce vii în taină între oameni, ai milă de noi, că umblăm împiedicandu-ne prin întuneric. Patimile au pus tină pe ochiul minții, uitarea s-a întărit în noi ca un zid, împietrind inimile noastre și toate împreună au făcut temnița în care Te ținem bolnav, flămând și fără haină, și așa risipim în deșertaciuni zilele noastre, umiliți și dosădiți până la pământ.

Doamne, Cela ce vii în taină între oameni, ai milă de noi. Pune foc temniței în care Te ținem, aprinde dragostea Ta în inimile noastre, arde spinii patimilor și fă lumină sufletelor noastre.

Doamne, Cela ce vii în taină între oameni, ai milă de noi. Vino și Te sălășluiește întru noi, împreună cu Tatăl și cu Duhul, că Duhul Tău cel Sfânt Se roagă pentru noi cu suspine negrăite, când graiul și mintea noastră rămân pe jos, neputincioase.

Doamne, Cela ce vii în taină între oameni, ai milă de noi, că nu ne dăm seama ce nedesăvârșiți suntem, cât Ești de aproape de sufletele noastre și cât Te depărtăm prin micimile noastre, ci luminează lumina Ta peste noi ca să vedem lumea prin ochii Tăi, să trăim în veac prin Viața Ta, Lumina și bucuria noastră, slavă Ție. Amin.


Rugăciune către Preasfânta Născătoare de Dumnezeu 

„Împărăteasa mea cea preabună şi nădejdea mea, Născătoare de Dumnezeu, primitoarea săracilor şi ajutătoarea străinilor, bucuria celor mâhniţi, acoperirea celor necăjiţi, vezi-mi nevoia, vezi-mi necazul; ajută-mă ca pe un neputincios, hrăneşte-mă ca pe un străin. Necazul meu îl ştii, dezleagă-l precum vrei, că nu am alt ajutor afară de tine, Maica lui Dumnezeu, ca să mă păzeşti şi să mă acoperi în vecii vecilor. 
Amin!“


RUGACIUNE FACATOARE DE MINUNI CATRE PURUREA FECIOARA MARIA
(Manastirea Nicula)

Preasfanta Stapana de Dumnezeu Nascatoare spre tine imi indrept gandul, inima si toate simturile si te rog cu lacrimi: Pana cand Maicuta a milostivirii va fi aceasta durere necontenita pe pamant?
Pana cand vrajmasii nevazuti ai neamului omenesc vor da lovituri atat de puternice bietilor oameni? Pana cand vor pangari si vor necinsti trupurile, sufletele si vietile lor? Inselandu-i ca sa nu cunoasca adevarul, sa nu indeplineasca poruncile divine si sa nu dea slava si cinste pururi maritului Dumnezeu Cel in Treime inchinat: Tatal, Fiul si Duhul Sfant? Ridica-te Stapana Atotbuna si zdrobeste pe vrajmasii nostri si ai Fiului Tau iubit Iisus Hristos, ingrozindu-i cu nebiruita-ti sfintenie, indreptandu-ne pe cararile mantuirii, ca sa dam mereu marire lui Dumnezeu. Roaga-te, Fecioara, pentru Sfanta Biserica, pentru propovaduirea Evangheliei pe intreg pamantul, pentru poporul acesta, conducatorii lui, rudele mele, pentru vaduve, orfani, bogati, saraci, necajiti, bolnavi, pentru cei prigoniti pentru credinta, pentru salvarea celor ce au ratacit in secte, pentru cei raposati.
Ajuta-ne sa ne pocaim toti oamenii de pacatele noastre, sa iubim Biserica, sa ne spovedim adesea, sa renuntam la pacate, vicii si necredinta. Ajuta-ne sa nu fim insensibili la chemarea divina a blandului Tau Fiu care a venit sa sufere chinuri barbare pentru bietele oitele Sale ranite atat de mult de vrajmas.
Roaga-te, Maicuta Sfanta, si pentru aceste nevoi ale mele X………………. ( rosteste necazurile pe care le ai si dorintele pe care vrei sa: ti le indeplineasca Maica Domnului). Slava Tatalui si Fiului si Sfantului Duh in vecii vecilor. AMIN.
Rugăciune către Sfântul Arhanghel Mihail

Doamne, Dumnezeule Atotputernice, Împărate cel fără de început, trimite-l, Doamne, pe Arhanghelul Tău, Mihail, spre ajutorul robului Tău (N), să-l scoată din mâna vrăjmaşilor văzuţi şi nevăzuţi.

O, mare Arhanghele al Domnului, Mihaile, revarsă mir bun asupra robului lui Dumnezeu, (N).

O, mare Arhanghele al Domnului, Mihaile, căpetenia cetelor îngereşti cu şase aripi, voievode al puterilor cereşti, al Heruvimilor, al Serafimilor şi al tuturor îngerilor, fii mie păzitor tare, mare ajutător în toate nevoile, scârbele, mâhnirile; în locuri pustii, la răscruci de drumuri, pe ape şi pe mări – liman lin.

Izbăveşte-mă, mare Arhanghele al Domnului, Mihaile, de toate înşelăciunile viclene ale diavolului şi auzi-mă pe mine, păcătosul robul lui Dumnezeu, (N), care mă rog ţie şi chem numele tău cel sfânt. Grăbeşte spre ajutorul meu şi auzi rugăciunea mea.

O, mare Arhanghele al Domnului, Mihaile, pe toţi cei ce-mi stau împotrivă, biruieşte-i cu puterea cinstitei şi de viaţă făcătoarei Crucii Domnului, cu rugăciunile Preasfintei Născătoarei de Dumnezeu, cu ale sfinţilor îngeri şi cu ale Sfinţilor Apostoli, cu ale Sfântului Prooroc Ilie şi cu ale Sfântului Nicolae, Arhiepiscopul Mirelor Lichiei, cu ale Sfântului Andrei cel nebun pentru Hristos, cu ale Sfinţilor Mari Mucenici Nichita şi Eustaţie, cu ale Preacuvioşilor Părinţi, cu ale Sfinţilor Ierarhi şi Mucenici, şi cu ale tuturor puterilor cereşti.

O, mare Arhanghele Mihaile, ajută-mă pe mine, păcătosul robul lui Dumnezeu (N), apără-mă de cutremur, de potop, de foc, de sabie, de moarte năpraznică, de orice rău, de vrăjmaşul cel înşelător, şi de năpastele aduse de el.

Izbăveşte-mă de cel viclean, mare Arhanghele al Domnului, Mihaile, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.

Niciun comentariu: