http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro http://coltisorderai.blogspot.ro
http://coltisorderai.blogspot.ro

BANNERE


EnterClick Toate retetele sunt pe Petitchef autor prezent pe gatesteinteligent Recensamantul Bloggerilor Reprezint Dobrogea in recensamantul Bloggerilor
Icoana brodata cu margele
Retete de mancaruri. Retete culinare.
...... ... Fericiti cei Prigoniti
... http://coltisorderai.blogspot.ro

miercuri, aprilie 22, 2015

21 aprilie o zi trista... Matusa mea a trecut in vesnicie! Daca iubesti un om si il pastrezi in inima dupa ce el nu mai este, el va continua sa traiasca.NU TE VOI UITA NICIODATA MAMA DOCA!

Nu m-am gandit niciodata sau nu am vrut sa inteleg ideea ca
intr-o zi persoanele dragi nu or sa mai fie... In anul 2000 am pierdut-o pe mamaia Stela, acum pe mama Doca...(nu puteam sa-i spun numele complet Tudora si astfel familia si toata lumea din sat i-au spus Doca)...
Tare greu este...
Dumnezeu sa te  ierte , sa aiba grija de sufletul tau bun si sa te odihnesti in Pace! VESNICA SA-TI FIE POMENIREA !
Sper sa fii mama Doco intr-o lume mult  mai buna acum, si sa numai trebuiasca sa traiesti soarta lumii noastre...Mi-e dor de tine, mi-e dor de mamaia...Mi-e tare dor! Maine o sa fiu langa tine sa-ti spun cat de mult te iubesc, sa-ti multumesc ca ai avut grija de mine si sa-ti cer iertare daca ti-am gresit si te-am suparat cu voie sau fara voie, cu stiinta sau cu nestiinta... 
Ieri mi-a fost din nou foarte,foarte  rau, am atipit putin  dupa pranz dar m-am trezit brusc tresarind in somn si cu gandul la mama Doca si la tata unchiu. Nu am dat importanta pe moment... Peste putin timp m-a sunat nenicu Sile...Ce a urmat nu are rost sa mai spun...
L-am sunat apoi pe tata unchiu...Era singur, neajutorat si disperat ...Am inteles doar  ca la ora 14,00 i s-a facut rau din senin  decedand imediat... Nu s-a mai putut face absolut nimic.  Verdictul : un infarct fulgerator...
Moartea ne urmeaza pas cu pas fara s-o vedem si sfarsitul ne ajunge atunci cand nu-l asteptam seste cea care dezvaluie adevaratul sens al vietii. De aceea si sfintii sunt pomeniti in ziua mortii lor. Fiindca atunci s-au nascut pentru viata vesnica, fara moarte, patimile ar fi mereu in vigoare.
Am amintiri unice, frumoase despre o copilarie petrecuta la tara alaturi de familia din partea mamei... Mamaia, matusa si unchiul m-au ingrijit de cand eram foarte micuta.Am crescut inconjurata de multa dragoste si iubire... Mamaia Stela s-a prapadit saraca in anul 2000 la varsta de 94 de ani dar a ramas ingerul meu pazitor. Ieri am pierdut-o pentru totdeauna si pe mama Doca Sper sa se fi intalnit deja cu mamaia Stela !
Am fost bolnavicioasa de mica si s-au chinuit tare mult cu mine...Medicul de tara, moasa tanara si moasa batrana raspundeau prezent f.f.f. des la apelurile lor disperate. Mergeam la injectii doar daca ma ducea tata unchiu in brate sau in carca... Tata unchiu si mama Doca aveau doi baieti,asa ca eu eram singura fata ...Eram alintata si neastamparata.Ma luam la intrecere la prostioare cu nenicu (varul cel mare Sile(Vasile) si cu Daniel care era mai mare decat mine doar cu noua luni...Ne iubeam tare mult, 
Pe mama Doca o necajeam cu mici prostioare... Acum imi vine in minte cum se chinuia sa spele rufele in curte, ce frumos le intindea pe culmea sustinuta de un bat numit beldie... O pandeam cand pleca  si tragand de bat toate rufele acelea albe ca neaua si frumos mirositoare (fara inalbitorii si mirositoarele de fite pe care le folosim noi astazi) erau intr-o clipa una cu batatura...Ma mustra, ma alerga dar simteam ca ma iubea...Parca o aud strigand "Dar-ar focul in naravul tau de fata, de zgatie ce esti! Stai ca o sun pe mata la Constanta sa vina sa te ia"...
Cand auzim de sunat si de luat la Constanta, imediat ma guduram pe langa ea precum un catelus si totul mi-era iertat pe loc.
Doamne, cate amintiri ne leaga si cata grija aveau de mine,,,In prima zi de Pasti i-am sunat si am vorbit cu mama Doca. Mi-a spus ca ma iubeste si ca ma asteapta.Totul depindea de boala mea care ma tine sechestrata in casa (fac haz de necaz si spun ca sunt la beciul domnesc)...Urma sa o anunt pentru a-i face sotului meu paine pe vatra...   Mi-e dor de toate bunatatile  pe care le facea impreuna cu mamaia Stela. Era fericita ca nepotica ei Cristina (fata lui nenicu Sile) fixase cununia pe 13 iunie... Nu a mai apucat din pacate s-o vada pe Cristina mireasa...Poate doar din Ceruri...
Nu statea prea bine cu sanatatea, trecuse prin multe obstacole, dar parea ca totul este sub control...
Viata pe acest pamant este atat de scurta... Regret fiecare secunda in care nu am fost acolo, alaturi de ei... Degeaba incerc sa -mi gasesc scuze ...Cand nu sunam eu ,ma suna matusa.Ma intreba cum ma simt, imi spunea mereu ca sunt fata ei,ca ma iubeste, ca e dor sa ma vada si  sa am grija de mine,  In schimb eu nu am fost acolo , am fost departe...
Există după moarte o veşnicie,
Există după moarte un nesfârşit,
Un nesfârşit de chin sau bucurie,
Depinde cum aici jos ai trăit.
Să nu te înşeli crezând că, după moarte,
Se va sfârşi cu tine şi atât.
Vei da în curând o mare socoteală
De tot ce ai făcut pe acest pământ.
 
Viaţa ta e bună sau rea?
În rai sau iad vei merge cu ea!
În curând se va sfârşi!
În care veşnicie în curând vei păşi?
 
Există după moarte o veşnicie,
Un chin, un foc ce nu s-a termina.
Acolo vor ajunge toţi aceia
Ce nu au primit aici pe Mesia.
Ei nu au primit în inimă pe Iisus,
Nu L-au primit pe Iisus ca Păstor,
Ci au iubit mai mult ce e în lume,
S-au încrezut în tot ce îi trecător.
 
Există după moarte o veşnicie,
Acolo lacrimi nicicând nu vor mai fi.
Acolo suferinţa şi durerea
Se vor transforma numai în bucurii,
Apoi noi vom serba la masa sfântă,
La care chiar Isus ne va servi
Pe toţi acei ce au ascultat chemarea.
Te cheamă şi pe tine, de vrei să vii!

Niciun comentariu: